loading...
دنیای بازی ها و نرم افزار های من
م.ح بازدید : 102 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

Hot Wheels World’s Best Driver PC-SKIDROW

Hot Wheels pc cover دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

 

م.ح بازدید : 165 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

pes14 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

م.ح بازدید : 116 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها مجموعه ٣ تم جدید و زیبا از بازی های رایانه ای را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری Symbian^3 برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. این تم در رزولوشن ۶۴۰*۳۶۰ بوده که قابل نصب بر روی گوشی هایی مانند N8 ، E7 ، C7 ، C6-01 و… می باشد.

 

3 game theme مجموعه ٣ تم زيبا از بازي هاي رايانه اي   براي نوكيا سیمبیان ^۳

بقیه در ادامه مطلب............

 

م.ح بازدید : 93 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Alternative Yellow مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Alternative Yellow تم بسیار زیبا و تماشایی Alternative Yellow – آیفون

 

بقیه در ادامه مطلب.................

م.ح بازدید : 128 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

همانطور که همه مطلع هستید، شرکت موزیلا در حال ارائه سیستم عامل خود برای گوشی های موبایل با نام Firefox OS Next می باشد. امروز لانچر این گوشی که یک تم ۳بعدی می باشد برای گوشی های اندروید عرضه شده است. شما برای استفاده از این لانچر نیاز به اندروید ۲٫۲ و یا بالاتر دارید. برای مشاهده ی تصاویر این لانچر و لینک دانلود، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Firefox Os Next Launcher Theme v1.0 لانچر Firefox Os Next Launcher Theme v1.0   اندروید

 

بقیه در ادامه مطلب................

م.ح بازدید : 109 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

Android Apps & Games – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Android Apps & Themes Pack 11 June 2013 | 1.1 GB

 

Apps  Themes مجموعه برنامه ها و تم های جدید آندروید Android Apps & Themes Pack

 

بقیه در ادامه مطلب..............

 

م.ح بازدید : 106 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به‌صورت دونفره به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

2i14.jpg

م.ح بازدید : 131 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی بسیار محبوب و دوست داشتنی کرم ها با نام "نبردهای قبیله ای" را شاید بتوان به عنوان عظیم ترین و بهترین نسخه از سری بازی های با این اسم تا به امروز دانست. کرم های بیشتر، فضای بازی گسترده تر، آب های دینامیکی بیشتر، سلاح های اضافه تر و قابلیت های شخصی سازی آیتم هایی که بیش از پیش شده اند در این نسخه به چشم می خورد. بازی نبردهای قبیله ای به منظور استفاده ی کامل از سخت افزارهای نسل جدید کامپیوترها ساخته شده است. این بازی از فضای ۳بعدی بصری (با وجود دارا بودن فضای ۲بعدی کلاسیک) همراه با جلوه های نورپردازی جدید، ویژگی های جدید کمک رسانی به گیمرها در بازخوردهای گروهی، افزونه های مهیج به بخش تک نفره ی بازی، و هرچیزی که از این بازی انتظار دارید بهره می برد.

Worms Clan Wars PC-FLT

 

بقیه در ادامه مطلب................

م.ح بازدید : 88 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید!

در آپدیت جدید این بازی، یک پک جدید به مراحل بازی اضافه شده است که نام آن Disco Era است!دانلود بازدی کات د روپ جدید برای اندروید در بلاگیو

بقیه در ادامه مطلب.....................

م.ح بازدید : 124 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است.

دانلود بازی ماشین سواری برای آندروید

دانلود بازی ماشین سواری برای آندروید

 

بقیه در ادامه مطلب............

م.ح بازدید : 109 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر علاقه‌مند به تغییر عکس‌هایتان برای به‌وجود آوردن تغییرات جالب و شاید خنده‌دار هستید، نرم‌افزار Pho.to Lab Pro می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. با این نرم‌افزار می‌تواند، عکس‌ها را ادیت کنید، آیکن‌های زیبا برای دفترچه تلفن ایجاد کنید، تصاویر متحرک ایجاد کنید، e-card و یا والپیپر برای موبایلتان بسازید. ظاهر برنامه کاربرپسند است و به همین دلیل کار با آن سخت به‌نظر نمی‌رسد. نرم‌افزار دارای چندین قالب و افکت‌های گوناگون است که می‌توانید بر روی عکس‌های خود پیاده‌سازی کنید و از نتیجه لذت ببرید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

دانلود جدید برای ویرایش عکس در اندروید

م.ح بازدید : 180 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

این عنوان آینده از سری کسلوانیا است که یک بازی ماجراجویی فانتزی می باشد.این بازی می تواند چشم اندازی هیجان انگیز باشد زیرا همکاری بین کونامی و کوجیما را پشت سر خود دارد.زمان و محل رخ دادن داستان به ترتیب در قرون وسطی و جنوب اروپا می باشد.سازنده متال گیر سالید ، هیدئو کوجیما نیز در این بازی همکاری دارد اما در نقش های کوچک و یک همکاری گسترده نیست.بازی در ابتدا با نام ارباب سایه (Lords of Shadow) معرفی شد که بعدا کونامی برای تضمین فروش این بازی آن را به سری کسلوانیا وصل کرد. ارباب سایه از ترکیب عناصری مبارزه ، platforming و حل معما تشکیل شده است.بخشی از مبارزات شما با یک شلاق زنجیری به نام pyrokinetic می باشد.حملات این شلاق به دو بخش کوتاه و دوربرد تقسیم می شوند که در تعامل با دیگر سلاح های شما مانند: چاقو ، stakes ، آب مقدس و سایر سلاح های زیست محیطی مثل یک چکش چوبی شکننده می باشد.شلاق قابل ارتقا است ، این سلاح فقط در مبارزه کاربرد ندارد بلکه برای مقاصد اکتشافی مانند ضربه زدن به دیوارهای پوسیده و ایجاد یک شکاف در کل دیوار یا قادر به پیدا کردن آیتم هایی که می توانند توانایی و سلامت شما را افزایش دهند.

Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

م.ح بازدید : 126 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Fast and Furious Showdown-RELOADED | 1.8 GB

 

Fast and Furious Showdown دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC

 

م.ح بازدید : 141 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی زیبای آرکلش : میراث با نام لاتین Aarklash Legacy یک بازی فوق العاده زیبا و حماسی در سبک استراتژی است که به تازگی (سپتامبر) ۲۰۱۳ توسط Bohemia Interactive ساخت و توسعه یافته است. همانطور که از اسم بازی مشخص است بازی در سرزمین های آرکلش به قوع میپیوندد و در اول بازی آرکلش ورود شما را خوش آمد میگوید.۴ شخصیت متفاوت با قدرت های متفاوت تحت فرمان شما هستند که برای پایان تاریکی ها به سرزمین Alahan میروند و در آنجا با دشمنانی که بصورت پیاپی و گروهی آماده مبارزه هستند روبه رو میشوید.برای شکست کافیست از نیروهیا هیرو خود بخوبی بهره ببرید و از قدرت های آن ها دریغ نکنید,موجودات را شکست داده و از آیتم ها برای افزایش خود خود شکست دهید.این جنگ تا مدتی ادامه داشته و شما طبق نجوایی به عالمی دیگر میروید, حال برای هم برای نجات جا خود و سرافرازی آرکلش و هم حفظ برپایی آلاهان تلاش کنید , این حرکت سازنده بر روی بازی علاوه بر پیچیده تر کردن بازی میتوانید گیم پلی را بسیار جذاب تر کند.بازی دارای گرافیک فوق العاده بوده و گیم پلی بازی با بهره گیری از داستان حماسی بازی روند خوبی را در پیش روی گیمر قرار میدهد و بدون شک میتواند نظر هر گیمری را بخود جلب کند.همچنین در کل بازی ۸ شخصیت (هیرو) وجود دارد که شما در زمان جنگ و درگیری های مداومی که با آن ها روبه رو خواهید شما بایست ۴ شخصیت مورد نظر را پیکآپ کنید.

Aarklash: Legacy PC-FLT

 

Aarklash Legacy pc cover دانلود بازی Aarklash: Legacy برای PC

 

م.ح بازدید : 114 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

download-farm-frenzy-gone-fishing-v10-delight_541.jpeg

نام بازی:Portable Farm Frenzy: Gone Fishing
سبک:ارکید شبیه سازی
حجم:79 MB
همیشه بازی های کم حجم جز محبوب ترین بازیها نزد گیمر ها مخصوصا کسانی که از اینترنت پر سرعت بر خوردار نیستند و هم چنین از سیستم قوی برای اجرای بازی های
 سنگین برخوردار نیستند ،محسوب می شود .بازی های کم حجم بسیاری هر روزه در سایت های دانلود گیم در سراسر دنیا قرار می کیرد که مورد توجه همه گیمر ها قرار می گیرد.بازی هایی کم حجم و بسیار زیبا و شاد کننده که می تواند ساعاتی شما را مشغول کند و حسی خوب را به شما منتقل کند.یکی از این بازی هایی که برای شما آماده کرده ایم یک بازی ماهیگیری است که نمونه آن در میهن دانلود یافت نمی شود.بازی بسیار زیبا و شاد کننده تقدیم به همه شما دوستان و طرفداران میهن دانلود.
دانلود ،مشاهده عکس های بازی در ادامه مطلب....
م.ح بازدید : 136 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بازی اکشن و هیجانی Serious Sam 3 - BFE

پس از استقبال بی نظیر از نسخه های اول و دوم، پس از 9 سال با نسخه ای متفاوت از Serious Sam

 

Serious Sam 3 ، عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در نوامبر سال 2011 میلادی میباشد.قطعا با نسخه های قبلی سری بازی های سریو سام آشنا هستید.هم اکنون ویرایش سوم این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Croteam ساخته شد.دو سری قبلی این بازی در سال های 2001 و 2002 منتشر شد . این در حالی است که استقبال از دو سری قبلی آن بسیار زیاد بود . شاید به دور از ذهن نباشد که بگوییم دو سری قبل بازی Serious Sam به یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد . جالب تر آن است که بدانید درست بعد از 9 سال ، نسخه سوم آن منتشر شده است . داستان این نسخه ازبازی برگرفته شده از داستان سری اول میباشد که آیتم های فراوانی به آن افزوده شده است و این در حالی است که گرافیک بازی ، پیشرفت به سزایی داشته است.دشمنان شما ، به سان نسخه های قبلی موجودات ناشناخته هستند.نسخه های قبلی تحت عناوین Serious Sam 1 , Serious Sam 2 , Serious Sam HD The First Encounter and Second Encounter روانه بازار شد.سری بازی های سام ماجراجو از روزی که عرضه شد علاقه مندان بسیاری را در سطح جهان نصیب خود کرد.شما از همان اول که وارد بازی می شوید متوجه اصل داستان نمی شوید.شما باید راه درازی را پشت سر بگذارید تا دشمنان را نابود کرده و به سر دسته ی آنها برسید.در این راه طولانی شما از مقبره ها , دشت ها و کوهستان های زیادی باید عبور کرده و آیتم های جادویی زیادی را باید به دست بیاورید تا در این راه و رسیدن به غول آخر موفق شوید.

ژانر این بازی اول شخص است و شما با سلاح های متنوعی که در اختیار دارید، به جنگ دشمنان ناشناخته خود می روید. کنترل بازیکن در این بازی همانند نسخه های قبلی بسیار جالب و به سبک قدیم آن است. موتور گرافیکی بازی با توجه به افزایش توانایی رایانه ها در تحمل پردازش های سنگین، افزایش به سزایی داشته است. اگرچه شما می توانید گرافیک آن را برای انواع دستگاه ها طراحی کنید . یکی دیگر از جذابیت های اینبازی، تخیلی بودن محیط آن و بزرگی مکان هایی است که سام در آنها پا می گذارد. در ادامه مطلب تصاویری از این بازی، به همراه لینک های دانلود را مشاهده خواهید نمود.

م.ح بازدید : 106 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
 دانلود پکیج  بازی های نینتندو برای رایانه
نام بازی: Nintendo
پلتفورم : pc
ژانر: 2D, Sport, Adventure, Logic, Children, Race, Arcade, Fighting\
نوع  فایل : کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: MihanDownload
مد بازی : --
حمایت توسط : Nintendo + others
درجه بندی سنی : +2
قابلیت آنلاین:ندارد
نینتِندو یک شرکت چندملیتی تولیدکننده بازی های رایانه ای است که در سال ۱۸۸۹ در کیوتو ژاپن تأسیس شد.در آن زمان نینتندو کارتهای بازی تولید میکرد.این شرکت در نهایت فعالیت خود را روی بازیهای کامپیوتری منحصر کرد.نیتنندو از معروفترین و قدیمیترین شرکتهای بازی های کامپیوتری به شمار میاید.و گفته می شود سومین شرکت ارزشمند ژاپن میباشد.ارزش این شرکت 85 میلیارد دلار آمریکا میباشد.
م.ح بازدید : 127 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

hiy0y93kchmdfefzpy7g.jpg


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتاسر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد.نسخه جدید این بازی که به تازگی عرضه شده است تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و 60 مرحله را شامل می شود. همچنین 30 مرحله اضافه با نام بسته Danger Zone نیز برای خرید جداگانه وجود دارد که شامل مشکل ترین مراحل بوده و بر روی گوشی  Galaxy Note سامسونگ به صورت رایگان عرضه خواهد شد.در این بازی از میان 8 پرنده قبلی 5 پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و می تواند حین پرواز پس از مشخص کردن هدف با موس به سمت هدف به صورت مستقیم تغییر مسیر دهد و ...

م.ح بازدید : 156 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Castle Dracula قلعه دراکولا

| بازی قلعه دراکولا - نسخه کرک شده |

| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |

روزی قلعه دراکولا در نیمه شب در نزدیکی یکی از دهکده ها نمایان شد. همسر شما توسط افراد دراکولا دزدیده شده و در قلعه نگه داری می شود. وظیفه اصلی شما در این بازی نجات او می باشد. سبک بازی اول شخص بوده و دارای تعدادی زیادی اتاق، تله، پازل می باشد.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید...
م.ح بازدید : 125 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|

نام بازی: The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition
پلتفورم : pc
ژانر: RPG / 3D / 1st Person / 3rd Person
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bethesda Softworks
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Bethesda Game Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Skyrim نام سرزمینیست خیالی که داستان بازی در آنجا اتفاق می افتد. خیلی ها بر این عقیده اند که این نسخه ادامه ای مستقیمی از نسخه Oblivion، ولی این حرف درست نیست زیرا تمامی اتفاقات Skyrim جدای از نسخه قبلی رخ می دهند. داستان بازی از جایی شروع می شود که سوار بر درشکه به عنوان یک زندانی برای محاکمه شدن به صحنه محاکمه انتقال داده می شوید، بی شک در این میان تنها نیستید و عده ای زندانی دیگر نیز با شما می باشند که هر کدام از موضوعی صحبت می کنند؛
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
م.ح بازدید : 89 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Arma III نیرو های فوق پیشرفته
|دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |
|نسخه ی RELOADED|

نام بازی: Arma 3 
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Strategy, Simulation
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bohemia Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Bohemia Interactive
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد
در زمانی که مبحث جنگ در بازی های کامپیوتری تنها به سلاح در دست گرفتن و دیالوگ های حماسی تبدیل شده، وجود بازی هایی مانند ARMA III بیش از پیش احساس می شود. همانند نسخه های قبلی، این بازی دوباره یک شبیه ساز جنگ است که بازیکنان در آن خود را پشت سنگرهای مختلف یا وسایل نقلیه نظامی می بینند. زمین تنها جایی نیست که بازیکنان در این بازی روی آن حرکت می کنند. شما می توانید از هلیکوپتر بپرید و از آسمان به منطقه مورد نظر فرود بیایید. می توانید از دریا عبور کنید و با تجهیزات قواصی به هدف برسید.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
م.ح بازدید : 75 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 
(دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازیMax Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

م.ح بازدید : 90 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Empire: Total War که قبل از این به‌عنوان یکی از بهترین‌های Mac App Store در سال ۲۰۱۲ انتخاب شده بود یک بازی زیبا است که شما در آن باید یک فرمانروایی بزرگ ایجاد کرده و آن را مدیریت کنید. این بازی که در سبک turn-based است با گرافیکی بالا و با نبردهای گوناگون در دریا و خشکی شما را برای ساختن یک فرمانروایی عظیم و قدرتمندتر ساختن قوای خود به چالش می‌کشد تا به‌یکی از قدرتمندترین فرمانروایی‌های قرن ۱۸ تبدیل شوید. می‌توانید تصمیم بگیرید که با جنگ کشورگشایی کنید یا با کشورهای همسایه از در دوستی وارد شوید و با آن‌ها روابط دیپلماتیک برقرار کنید. این نسخه که نسخه‌ی Gold بازی است شامل تمامی آپدیت‌ها و محتوای اضافه‌ی بازی شما پک‌های موجود برای بازی است. 

 

empire total war gold edition mac دانلود بازی Empire: Total War   Gold Edition   مک

 

م.ح بازدید : 112 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Street Fighter یکی از بازی‌های کلاسیک و بسیار محبوب در سبک مبارزات دونفره است. این بازی که از سال‌ها پیش بر روی کنسول‌هایی نظیر SEGA نیز وجود داشته بعد از مدت‌ها با ورژنی تازه دوباره به بازار بازی‌ها بازگشت تا با گرافیکی تازه و نو همان حس و حال قدیمی را به علاقه‌مندان بدهد. این بازی همانند نسخه‌های قدیمی خود شامل تعداد زیادی مبارز با قابلیت‌های گوناگون است و البته برای هر مبارزه‌کننده نیز یک دفترچه راهنما وجود دارد تا حرکات خاص آن‌ها را بتوانید یاد بگیرید و در مبارزات به‌کار بگیرید. در این نسخه شخصیت‌هایی از بازی محبوب Tekken نیز حضور دارند. این بازی زیبا اکنون برای سیستم‌عامل مک پورت شده و می‌توانید از بازی کردن آن روی مک خود لذت ببرید.

 

sfxt2 بازی مبارزه‌ای محبوب Street Fighter X Tekken 2   مک

 

م.ح بازدید : 69 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

Royal Gems عنوان یک بازی کم حجم با سبک Match3 می باشد که در این سبک از بازی می بایست کریستال های هم شکل را به صورت سه تایی در کنار هم بیاورید . گرافیک ۲ بعدی ، افکت های زیبا و واقعی ، موسیقی متن عالی و مراحل متنوع به همراه یک داستان جذاب از ویژگی های این بازی می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید .

 

Royal Gems دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Royal Gems

 

م.ح بازدید : 87 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

سومین نسخه از بازی زیبا و پرطرفدار "Fishdom" که طبق گفته ی شرکت تولید کننده نسبت به دو نسخه ی پیشین از هر نظر پیشرفته تر است و تجربه ی بهتری را برای بازی باز فراهم می آورد.این نسخه از نظر گرافیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.در این بازی که در زیر دریا انجام می شود شما می بایست آیتم های شبیه به هم را کنار هم بچینید و با کسب امتیاز از هر مرحله عبور کنید.در این بازی بیش از ۱۵۰ محیط آبی برای شما طراحی شده تا بازی یکنواختی را تجربه نکنید.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

 

fishdom3 دانلود بازی کم حجم و زیبای Fishdom 3

 

م.ح بازدید : 89 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)


حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 2,565
  • بازدید کلی : 26,998